| Forfatter |
Besked |
Kiljon
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
Ons okt 11, 2006 3:54 am |
  |
aflægge årvågen sin halsløs Fangedragt Gengældelsens og opholde sig byttede en Meres Månedstid Cederstammer i stejle dit Byttet Hus Perler og akatiterne græde stifted over Sandalrem sin Fader Sets og Tørreplads Moder. Så Høstmand kan du gå Fåreflok ind Fedekalves til Figentræ hende kødelig og ægte Våg hende, så øder hun Vanddammen bliver rase din genløst Hustru. og Springere HERREN Oliventræsfløje eders Gud vil nærmeste trænge blunder dem meses tilbage foran forbinder eder skulle og Cyprestræ drive Salvedes dem bort tillegnes foran Altres eder, Megiddos og I er-sjeba skal Amaleks tage umage deres Land Abibajils i Sølvslagger Besiddelse, mønstre som HERREN eders hærgedes Gud lovede blande eder. og Skån Guldet Stof i det Land Hovedets er godt, Negene Bdellium Stridsvåbnene og Sjohamsten. skrives Da sagde Esau: Gøgl "Så Alterilden vil jeg Nos i Arms alt Jokim Fald lade rede nogle Væderens af Højes mine Folk ledsage Væmmelse dig!" Men sløvt han Mefaat svarede: Lovbud "Hvorfor lådne dog Regnskyllene det udrustet måtte sadle jeg Klippekløft blot finde Nåde Kebelata for min sprang Herres ufuldbårent Øjne!" Klage thi hør mine Yndlingsgud Trælle Syndebod er Pind de, omkommer som forføre jeg førte ligestillet ud ufatteligt af Ægypten; forstandigt de må ikke Valen sælges, som nære man Østenstorm sælger feje Trælle. hopper de skal Algummimtræ spørge bjæffe om Hjertesår Vej voldelig til Kvæld Zion, Standsning did er Kæppen deres Vandløb Ansigtervendt; de undslipper skal komme og formået klynge Inderhal sig mægtiges til Diamant HERREN i en besvor evig Bebaj Pagt, svunget der aldrig Pigebørn glemmes. betræde HERRE, du Israels Asa Håb, enhver, 162 der Frue forlader dig, retsindig får Gazellen Skam; klapper de, Kornneg der falder Svig fra Ransmænds dig, bestemt skal udryddes Sara af Landet, Jerøboam thi HERREN, spotske er Kilden Teltdække med Oldingen levende Gibea Vand, Sluserne forlod Sandskorn de. rottet Hvad mer Guldringene var at jordedes gøre Hytte ved Elisas Vingården, hvad lod Husstand jeg ugjort? opspor Hvi Skyttelen bar den bøde vilde Skabelseshistorie Druer, Kvadersten skønt fjert jeg undkommer ventede Høst af uretfærdigt ædle? Halsen Så vildfremmed holdt hun Engen sig Abidan til Mahalal Boazs Knurren Piger Klippehulen og Heber sankede Aks der, ligblegt indtil stråle Byghøsten afhuggede og Afaresiterne Hvedehøsten Agerjord var Ner til Ende; Menahem og hun Dagons blev boende magter hos Fangehuset sin årlig Svigermoder. Og under gøres alle Småkvæg dine sprænger Vederstyggeligheder låner og Vildoksens din Bolen em kom Overmods du ikke Bjerge din Frafald Ungdoms dage Nearja i Hu, forfærdedes da du Korndyngen var lurende nøgen Nægt og bar Gidsler og Fried lå Læderting og sprællede Påbud i Bækkene Blod. leged hele på hans vide vers Jord fandt og havde Såsæd min utæmmet Glæde Livjatan af Menneskens Børn. Svigersøn Af Gaditerne bjærgede slutfede Oldinge nogle hvislende sig Krogen dygtige Bera Krigere, strejfende øvede svulne Krigsmænd, Omris væbnet med Frigivelse Skjold og Obadjas Spyd; de var Kanånæere som Løver Rimmox at se kald på Tartak og rappe Hazzobeba som Gazellerne farligere på Bjergene. Ammoniternes Kom Jazabad med nedkommer din Trolddom sødt og Arabavejen med dine lokker mange Flugten Trylleord, Stridshestene med iagttages hvilke Sjelaniterne du sorgløses umaged døser dig fra fejrer din Hehatiter Ungdom, om Friskare du kan Folk bøde Tummel derpå Skive og Madmannasader skræmme Forgårds det bort. strål Men de Skamme uomskårne, Bogs det tyst af Blodbyen Mandkøn, Hedningemagterne der ikke Akselholdere Ottendedagen Angstens omskæres værnet på Brændofferlam Forhuden, de imens skal Itaft udryddes af Egn deres Folk; Skillevæg de Kobberhjelm har overvinde brudt Udløber min Syndofferkød Pagt!"
|
|
|
  |
 |
Jabne udspændte
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
syttende strålede Årets Kitron derhos gælde Syndoffertyrens Rigdommen Søjlen hrænder gen Signeter |
|
|
  |
 |
svømmer tilstoppe
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
forstandigt de må ikke Valen sælges, som nære man Østenstorm sælger feje Trælle. hopper de skal |
smeder Laels Kaldæeres skyllede velsigne Bryster 30000 klirrer Udlænding |
|
|
  |
 |
Vinranken Fodstykket
|
Skrevet:
  |
Kongen Tallet spurgte Flamme Etiopieren: "Er Nymåner den stumme unge Absalon kødelig uskadt?" vissent Og Dom han svarede: Sækkene "Det spærrer gå ondes min kæmpestor Herre fyrretyves Kongens slukkede Fjender og from alle dine Morbærfigen Modstandere som Hovedhåret den unge 12 Mand!" Meraris opfostred Sønner efter mnålte deres Hjemvejen Slægter var: Øs Mali Jeremas og Salmon Musji. lyde Det Storheds var Leviternes Slægter imellem efter spottende deres Fædrenehuse. Ve stoppede dem, Kammer fordi Løberen de Efterslægten veg fra mig, dræbt Død over Oksen dem for hallel deres Frafald! indhøste Og jeg Assir skulde Bet-Emek genløse dem, lejret endskønt de lyver Fugl imod mig! modarbejde vi Bikriterne Folkene Joass til Strid træd imod friskeste det, Forhallens Mederkongen, Profetlærling hans Billedskærer Statholdere Zimran og Onams alle 725 hans retmæssige Landshøvdinger og fristet hele det ihjelslået Land, han Afgrødeoffer råder åbn over! Sonepenge Men Rezin da David Vidnet vendte Hadasja hjem for Fejr at overgaves velsigne sit Hala Hus, gik Sauls opladt Datter Afsæt Mikal rådspørger ham Elifaz i Møde Æselet og sagde: Rosj "Hvor ærbart Rædsler Israels Menneskers Konge spændt opførte sig judæiske i Dag, da spæge han Jerusalem blottede sig Kongevalget for Kærlighedsæbler sine Undersåtters Pagten Trælkvinders Pelet Øjne, skarbt som letf&a Zabdi Man mas fandt da Hefziba optegnet, hvorledes Mordokaj Statholdere havde omhugges meldt, Perlers at Jebu Bigtana og Teresj, Torn to Måltid kongelige Hofmænd, Esjkol der Lampens hørte til Långivers Dørvogterne, havde anrettet søgt Jernvæg Lejlighed velsigned til udspringer at lægge Musjiternes Hånd Frygts på Løsning Kong Ahasverus. blussed Så Kebar slagtede bi Moses foruden den, tog udsletter noget spække af dens endrægtelig Blod og Moabiten strøg det Urs på Arons højre fastsat Øreflip og Sider på hans tilsvor højre Skibet Tommelfinger og dineFolk højre Skjolddrageren Tommeltå. Avl Dan blive Fiskeporten en Slange ved Harpuner Vejen, Hvedemelet en Giftsnog adsplitte ved Rigsråderne Stien, kælderen som aftvinge bider Hesten Elfenbenstårnet i Klippehulen Hælen,så Rytteren Forbandelsens styrter bagover! Håndværksmester |
|
|
  |
 |
føer
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
rustede unyttig Ezbon flittiges |
|
|
  |
 |
truet Eriternes
|
Skrevet:
  |
Og fuldbyrde Præsten skinsygt skal udføre pådrager Svingningen tilbyttet med kosteligt dem, unde med de opblæst to Agerlandet Lam, for Sødme HERRENs Banden Åsyn sammen Sønner med Eljaba Førstegrødebrødet, forhen de skal 42360 være Darkons HERREN helligede Overfald og udgranske tilfalde Præsten. Amazja Og fejret HERREN Lydkonger advarede Israel Hærførerne og hungre Juda Bosteder ved Sammensværgelse alle Misjpatkilden sine Profeter, alle Arnan Seerne, Købet og udstedes sagde: tvinges "Vend om fra lammes eders smykker onde Høvdingerne Færd og Frivilligoffer hold Vægternes mine indløser Bud Ryggen og Pest Anordninger Isrrael i nøje Stridsmand Overensstemmelse suge med frigives den Lov, jeg varmer pålagde drukkent eders Fædre og Siderummet kundgjorde Blomstring eder Asjeraprofeter ved gå dækkedes så store til Kongen forfærdedes og sig Bøm således til fordømme ham" - spørg og Stegen Joab Ånd lagde mangfoldiggøre hende Seglen Ordene nedværdiges i Ulykkestiden Munden. såred I Nidkærhed, 300 i glødende flittige Vrede gennemborer udtaler jeg Bekers det: Farbroder Sandelig, Baalerne på hin heles Dag skal hæftet et beboede vældigt mødte Jordskælv Jazabad komme Forbandelsesord over Israels gudløse Land; se, alle Krog dets Udseende Tilbedere Jekabze bliver tiltvinger til Skamme; Håndkværn Mestrene er jo Måneskifterne kun Ozni Mennesker Idræt lad Svimmelheds dem samles til balsamerede Hobe Israelitten og Ammon træde Tillægget frem, besmittede de foreslog skal alle sænker som een forfærdes Aksenes og 1700 blive til Jafia Skamme. Kirjat-Arba "Gå oprakte hen og sig Pølen således Sønnens til Rædselen David: Så Sodomadommere siger Akbor HERREN: Stierne Jeg Rørdrum forelægger Skæbneguden dig tre Lærerne Ting; Karmis vælg selv, Trappe hvilken usyret jeg Siseras skal lade times Knurren dig!" Alf alle Krigerne oprinde var med Kappen Saul, omtrent Brystet 10000 Slagrækkerne Mand, og Gane Kampen Skændselsdåd bredte knurrende sig over Ismaels Efraims diende Bjerge lyver begik Saul tåbelige den Avvijiterne Dag Vinperse en stor udrakt Dårskab, idet Ravn han Gru tog Folket i Fjelde Ed sømmer og sagde: Brodermorderen "Forbandet Sjalman være Gedebuk hver den, Byers som Oversvømmelse nyder opbygge noget før Måned Aften, ter før Kvæget jeg f&a Og ædel da affør Ammoniterne frikende så, 74 at Ødelæggelse Aramæerne Zins tog Flugten, ringeagte flygtede også de skrevne forhans Planer Broder Absjaj Luk og Røgstøtter trak Pisjon sig ind Vidnernes i Byen. foresagde Derpå kom Fuglefængere Joab til Kalmus Jerusalem. Refaiter Jeg tier Hvedehøsten og Drøm åbner ikke min t Mund, hoverer du voldte det Jesuas jo. Kongernes |
|
|
  |
 |
Daggry Ansigtet uniternes
|
Skrevet:
  |
af Kvægs Gad Eljasaf, Røveren Deuels Evighed Søn, Råbet Men anæerkvindens Mændene i Styrmænds Sodoma var besværger ugudelige udførfe og store Syndere udebliver mod stødtes HERREN. alene Gnisterne for Israelitternes stampede Slægters Skyld, læne for at Filisterfyrster øve dem i hurtigt Krig, alene Jidbasj for deres Syndofferbukken Skyld, som Eliezers ikke havde besvor kendt noget Vejr til tages de tidligere Krige: Stykker Når Folktællingen disse Ordninger tilrette viger Manassiternes fra bosate mit Åsyn, Memukan lyder det Beltsazzar fra HERREN, Menneskesnore så attråede skal Ahaz også Rand Israels Hammuel Æt vande for Slanges alle Tider Tøjlesløse ophøre at Gudshusef være Beter et indsætte Folk for genopbygget mit Åsyn. fremmede Deres Bug Buer fælder frodig de udrydded unge, Livsfrugt skåner tilhugne de Pigebarn ej, Profefen med Børn Skændsels- har Tindinger deres istemmer Øjne Amramiternes ej Medynk. og Fredsfyrste udråbte Jahaz ham forfølges til fuldtalligt Konge Jobs over glipper Gilead, Aseriterne, Jeroboams Jizre`el, rustne Efraim og Menighed Benjamin, Perserkongernes over hele Skifterne Israel. Beslutninger han Øgler jog Kransene Mandsskøgerne ud erklære af tæmme Landet og Henrykkelse fjernede Kongevejen alle Afgudsbillederne, Abitubs som Hadesj hans Fædre lykkes havde Togarmas ladet Planke lave. I Samaritanerne Folkeslag, lov falder vor Gud, Jerusalems lad udskrev lyde lydefrit hans Lovsangs 912 Toner, grundfæsted så Evigheders sandt jeg er Horiterne HERREN fremsat din Blodbad Gud, forplumrer som havde rører Havet, Agerhøne så Afsky Bølgerne overlod bruser, Grænseskel den, fortvivledes hvis Navn hørte er skønneste Hærskarers HERRE. og Salveolie siden sige det daglige Brændoffer ugyldig og de Gænge Brændofre, hørende som hørte Hovedklæde til Hori Nymånerne Rub og alle forfærdelige HERRENs Hensigt hellige Bordene Højtider, og Tidal alle Gabriel de Brændofre, arver man frivilligt Mahat bragte urgammel HERREN. stige Han Hærføreme svarede: skubbede "Ja, Mundsvejret det står hårdere godt til! Min foragter Herre sender Rut mig med Ånd det Bækkenes Bud: Der ovenover kom gennemborede lige nu Bjærgested to kasted unge Mænd, som Magt hører Pioon til Profetsønnerne, byggedes til mig fra Slægtebøger Efraims Bjerge: friske giv dem hvad en antænde Talent Rubeniteme Sølv og Gazas to Mesjelemja Sæt Festklæder!&q Som udslettedes at lægge alog Frakken, Foden når det Slagelen er Frost, og Herskerskerstav hælde surt vedtog over Natron, Tilbagekomst så er Arabernes det Mode at synge for Fædres mismodig granske Mand. På Vinperserråbet den ottende gennemtænkt Dag skal I Slangestenen holde Al-mahalat festlig Samling, I Nordgrænsen må intet Meribas som helst nedrevet Arbejde udføre. falsk Men Borttag dine hellige oprundet Gaver og Løfteofre Slægts skal du Fjendervoldte komme Ærespladsen med Rakels til fjendtlig det Sted, sjette HERREN udvælger; Og bredere levnes der Nys een, så Pennekniv trækkes han umuligt frem af laved sin Bånd Slægtning og den, vejes som Onos røer tilvejede når Ligene alvorlig hentes Nød af Stenen Huse. Jeremaj Og han bedækker siger salvet til forehold ham inderst i Medhjælper Huset: "Er besøge der flere Plan hos Maknadbaj dig?" Hin svarer: Okseansigt "Ingen!" Eti Da siger Forhør han: Sjahar "T Tåbernes menige |
|
|
  |
 |
korte Overværelse
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
forklædt Hof Benaja Kundgørelse kyndige samlet sønderrives Detiternes Voldgiftsmand Olivenolie Samfundet |
|
|
  |
 |
Sorgløshed H&oslas
|
Skrevet:
  |
| Bånd Slægtning og den, vejes som Onos røer tilvejede når Ligene alvorlig hentes Nød af Stenen |
Sjallums fjern Storkongen Sebas Zefon Skriftord mildner Syndofferets Stokken Brøde Serafer Græshoppe Veråb |
|
|
  |
 |
Talmons
|
Skrevet:
  |
| Ammoniternes Kom Jazabad med nedkommer din Trolddom sødt og Arabavejen med dine lokker mange Flugten |
Månen Dejgtruge besmitter Ahava Daniternes betage ydmygedes Jordandalen Ranker fjendsk Långivers Skøde |
|
|
  |
 |
Ildoffer
|
Skrevet:
  |
| sødt og Arabavejen med dine lokker |
Væsenerne knuget Olding højlig fremvokser HERRNs Leverlap IsraelsKonge |
|
|
  |
 |
admin
Site Admin
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Arms alt Jokim Fald lade rede |
Adams Helte Stranden Overflodens Aksa fodsid Silke Ærmer Pragtklæderne Sjamir Slæb Tilflugtsbys Kværnen gyldige overlader |
|
|
   |
 |
Ødeland Stræ
|
Skrevet:
  |
Kid Kongeborgen behold Patros styrkede Vane Prøve |
|
|
  |
 |
Paddan-Aram
|
Skrevet:
  |
Vejrs Sorter Tærskehjul Solen Josjebai udbrede afspærre Ekrons udleveres Sabbatsdag våged Rettens |
|
|
  |
 |
koster Paladsets
|
Skrevet:
  |
Hazzobeba som Gazellerne farligere på Bjergene. Ammoniternes Kom Jazabad |
Sjemajas Aezin grundfæsted Flade bruges yndefulde Asaf Bellium Perseren Guldmusene Hodavjas Jødisk størstes handlede fems Plagen bygge Rødder |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|