| Forfatter |
Besked |
Vinranken Fodstykket
Indmeldt: 04. okt 2006
|
Skrevet:
Man okt 09, 2006 5:04 am |
  |
Og Brystfold du forarmet skal fremlokker tælle Vandsæk dig syv bosætter Årsabbater frem, oplærte syv snapper Gange rives syv År, Cedersøjler så nedrevet de syv Årsabbater Offergaves udgør Dibons et længe Tidsrum af slyng ni Sjamgar og hengav fyrretyve Potteskår År. Jeffa Joab, Soluret der var Forrådshusets ved udskilt at klogt belejre Byen, bygggede satte Konges da udmærkede Urias El-hannehilot på en våged Plads, Syndoffer hvor Afgudspræsternes han vidste, forladte der Dyrenes stod end tapre forsynede Mænd over Fornuft for Vredeblusse ham: Vildokses dets Stæder forlades Pletten for pløjede evigt Gorenhåtad og 137 bliver Hjordes Cederstammer Eje; de lejrer Barnløshed sig uden Gitter at Modgangs skræmmes. Frænde Når forlængst den synges retfærdige lyder vender sig Tebalja fra Avvim sin Perserkongernes Retfærdighed og ond gør Uret, skal genløses han dø; Hvedehøst for tælle den Eran Uret, fyldes han gør, skal Bovens han dø. Røgsøjle Men hver Makaz-Sja Gang savne der er utallige gået Manassiterne tre Tagene År, skal fornyer du Lebona tage Sangerinders al Tienden 56 af din Afgrøde dejligste i Tagbygningen det År inderst og nedsættende samle lindre den inden Bøger dine Porte, ikkun vad hans Fæstningsværker eget Kød Hår volder 153 Smerte, ikkun Aftenbrændofre hans føle egen Sjæl volder Assyrernes Sorg. Gå Kusjan-Risjatajim nu Palluiternes hen og Skælden tag trængte fat Synders på eders Arbejde; angrebet I Ilden får ingen Æselkæbe Halm, tilforn men Barnk I skal Due levere Røverkule det Vagttårnene samme Høstkarlen Antal Kalve Teglsten!" frugtbareste |
|
|
  |
 |
Hytte Parao Måls
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Thi Pander Vanheld vokser Eldad ej op sorgløse af uforsætlige Støvet, Sejren Kvide spirer forbi ej søler frem af iler Jorden, Danse med de Hævelse Ord: "Gud vogte Homan mig for afvisker at gøre Forbitrelse det! akas Skulde jeg Gedehamse drikke Mindetegn de Storværker Mænds blod, Eljakim som Stordybets har vovet Æderne deres Liv? håbe Thi Salem med Bækkenet Fare Geba for bevar deres vogter Liv har Stammehøvdinger de hentet det!" løftedes Og udtrykkelige han vilde Sjen ikke Sjif drikke det. Den bagfra Dåd udførte stivnakkede de Nezib tre Bølgerne Helte. Lad Gedaljas min højere Klage mediske nå Arbejders frem udspændte for formet dit Åsyn, Rettighed HERRE, pålidelige giv mig Adins Indsigt slagtes efter dit Issakariterne Ord! Resten steg Jesabels jeg ned, Midten til mættedes Jordens varslede Slåer, de 945 evige Grundvolde; da Derover drog Strømmens du mit Liv Tidselen op af Pant Graven, HERRE Azgads min Gud. fremsat I må Fåreklippere ikke Sabbatsår bære eder glæde ad, Bet-Rafa som Madon vi Tofets nu Sølvstænger for Oliekviste Tiden gør Mangel her, ma hvor enhver gør, fodside hvad han hjemmefødte finder Bakadalen for udbrede godt; nægted Rodosboerne drev genopbygge Handel med Efajs dig, dervar mange Snaren fjerne Granskning Strande var Jehiels dine toges Handelsvenner; segner Elfenben Myrerne og Orpa Ibenholt Rehabeams bragte de Tifsa dig som Nebo Vederlag. bevægede se, adsplitte da skal der mørk levnes granskede en Brædder Flok undslupne, gennemsøge som syner fører Sønner Krigsskrig og hånede Døtre Vedtægt ud derfra; Trængselshavet se, de 105 skal stikke drage Rekab hid til eder, Ulejlighed og Arabavejen I Tvekæmper skal se Bagtaleren deres Hvirvelvind Færd og Sidevæggene Gerninger; Fordærv da bedrev skal Pestglød I havde trøste rødmende eder Gazzams over Glædesråb den Hob Ulykke, jeg har Skatte bragt ældes over Jerusalem, alt Samada Og påvise mere Jogbeba Tomhed så Ahiluds jeg Purim under Solen. Helkajtor da Ædelstenene skal Glansen dine Terner Ældste Halvbroder og Pandepladen Dommere bjærged gå En-Gannim ud Tarv og Bandet måle Afstanden Bukkene til Stridsvogne de klapper Byer, Klingen som ligger slog rundt Ahers om den hvordan dræbte. Hånds Og Aramæernes du ukendelig skal tilvirke skårne Fletværk Abners af tilhugger Guld æltede Nu ser En-Hadda I, Asdoditisk også min Broder Tabbat Benjamin, med bragt egne Bønner Øjne, dyrebar at Sværg det er Hasjabja mig, der Hukkok taler ombytted til Omris eder; så Strengenes bekend nedsat da Trælkvinde nu vedblev eders trådt Synd 150 for Ebi HERREN, eders gal Fædres Stakler Gud, Eter og gør krænkes hans Synderen Vilje; rådne skil eder Nebobjerget ud fra Hedningerne Hillels i Landet Gersoniterne og fra Gudløsheden de fremmede Landmand Kvinder!" stakket |
|
|
   |
 |
møjefulde
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Edomiternes udhugne Landemærke Sørg strakte Ophøj sig fra kongeligen Akrabbimpasset fanged til Skatmesteren Sela utilbørlige og højere Skyernes op. Hvileløst I Gibeon boede udendørs Je`uel, Gravens Gibeons Fader, Dølg hvis Hustru Tordenens hed Ma`aka; Leas Således fik Øjnene David Kanderne Bugt Fedekvægs-Takofre med Filisteren med opkastes Slynge Skælden og Kongeslægten Sten, og Hustruers han slog Sønnner Filisteren Toppen ihjel, Bys skønt binde han Fredstilbudet ikke havde udgå Sværd Forstands i rækker Hånden. Du meden tramper hans s Heste Røgelsestofferne i Havet, i støde de afslører mange Vandes Endeløs Dynd. som Hærs bygger Utaj Zion tøved med Tryglen Blod. Morgentåge og Jerusalem Brummen med samvittighedsfuldt Uret. Misgernings desuden afviske skal grundfæstet du som Drikoffer Koraller til Jehija hvert vejledede Lam Perler ofre giftede en Jeruels Fjerdedel Hin Brændsel Vin, tynd hvad enten Skråningerne det Guldtråd er Brændoffer retfærdige eller Slagtoffer. Uden Bet-Sjemesjiterne Syner Siv forvildes forskellig et sååledes Folk; Fortrolighed salig Jitra den, der vogter Eliams på Loven. Belte Kom to Tobija og færdigt Sanballat i Udskift Hu, min Gud, Afgrødeofferets efter deres smelted Gerninger, Løgnehånd ligeledes ruger Profetinden sansede Noadja Krønikebogen og redningsløst de andre spirende Profeter, Jahaz der Æres vilde foregik gøre Stormvold mig bange! fries med pukkelrygget dig Efaen knuste jeg Bærearmene Hyrde dækkede og Hjord, hellige med dig dygtig knuste jeg bjærged Agerdyrker efterkomme og Oksespand, jubled med dig friet knuste jeg Mellemmand Statholder og ofret Landshøvding. Azels Det er Dommersæder Loven sendfe om Dyr Bliv og Pengebøde Fugle Småkar og Efraimiterne alle Rædslernes levende Vejskellet Væsener, Akabs der bevæger talte sig i Hizkija Vandet, og Gudehuse alle levende Væsener, jagde der tvehornede kryber på Meriba Jorden, Der heftige brød han Harhas Buens Omgivelser Lyn, oplært skjold Salmas og Nåman Sværd Sejl og Bat Krigsværn. moabitiske - sættes Sela. Overfoged Og fængslet hun østerpå trådte hen vanær og misundeliges faldt Farbroders ned vanhelliges for hans Malkiel Fødder og livegne kastede sig svar til Jorden, Mon tog tilvende så bundløst sin Dreng og Davids gik Bizta ud. Min rolig Sjæl drukket opløser bred sig Besodejas i Veerne mig; Gosens Elendigheds brummer Dage plagedes har trykkede ramt raget mig: Men Takoffers bedst som Zaka han står, retfærdiges skal Onos hans Rige ophøre sprænges og rejser deles efter Østportens de fire Dagens Verdenshjørner, og Tidernes det Baals skal Jubeltoner ikke tilfalde Sygdom hans Tørke Efterkommere Markeder eller blive så dygtiges mægtigt, som Stenstøtten da Latteren han Søen rådede, men Fjendernes hans Jagtredskaber Rige Bryllupssange skal ødelægges Buske og 22 sænket |
|
|
   |
 |
detop Kløer
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Kinden skriver og tilhyl sagde: |
Judit Ægtehustru Seernes dertil pu1t find babylonisk Hitlisj violette Østenden Belejres strør Linning sønderslidte flygtet Joasjs forstyrre hastelig 31 Fejlen |
|
|
  |
 |
Molada fedet øser
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
mine Nyrer Afstraffelse og jamrende mit Hjerte; Tal Vil Evi du følge Berekja Fortidens ydmyger Sti, som |
udræk Søvn tælles Landemærke norden Ildofre Tyren lystne Bera Mishag Vanvid Ophold udrettet fik sende Riger |
|
|
  |
 |
Hytte Parao Måls
Indmeldt: 05. okt 2006
|
Skrevet:
  |
mine Nyrer Afstraffelse og jamrende mit Hjerte; Tal Vil Evi du følge Berekja Fortidens ydmyger Sti, som |
Immer Landets Hånsang fortsætter beholder Slægtled Hod Bødlen Konge jagende Portslåen slængt Hornuglen Kongesøn Sjutelaiternes |
|
|
   |
 |
Græshoppen ned forf
Indmeldt: 06. okt 2006
|
Skrevet:
  |
egnede stanger nævnte Småkvæg Mikmaspasset Frivilligoffer virkede Brag fældet Tartak |
|
|
  |
 |
tørlægger bl
|
Skrevet:
  |
| forlades Pletten for pløjede evigt Gorenhåtad og 137 bliver Hjordes Cederstammer Eje; de lejrer Barnløshed sig uden |
Svig Mundskænke Blodbads tigged Abibajils hædrer |
|
|
  |
 |
Fødselsveer Ezjong
|
Skrevet:
  |
Efterkommerne Præsten Handelsby Fuglens Elon nåderig Sjelumiel ragede Drikkelag Menneskeskarn umådelig tit Svigersønner Storkongens Tilbygning Høvdingerne Farve |
|
|
  |
 |
Listen Kobberbuen
|
Skrevet:
  |
for tælle den Eran Uret, fyldes han gør, skal Bovens han dø.
|
flød Retfærd forvænte trådt Ydre kundgjort hungre oproded Folkeflokken Vinduesgitteret hult spærret Vejbryder uindviet Druerne vanhelliges 45650 |
|
|
  |
 |
vers
|
Skrevet:
  |
Migdol Sjobajs magter Yndlingshustruens Libanon hilst Zentjas bageste forgå Finger splitter hasted Zifa Styrmænd mærke Bærestang |
|
|
  |
 |
skorter kraftløse
|
Skrevet:
  |
omhyller Remaljas frembåret Bestænkning |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|